Uszczelniacz wału - jak to się robi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Iwona
    Classic
    • 2015
    • 13

    Uszczelniacz wału - jak to się robi

    Nie radz wiecej jak sam nie wiesz :lol:
  • kadmar
    Ambiente
    • 2013
    • 210
    • Octavia III combi (5E5)
    • CRMB 2.0 TDI 150 KM

    #2
    Uszczelniacz wału - jak to się robi

    Witam kolegów,
    Z historii serwisowej mojej czarnuli wynika, że jakieś 10.000km temu miała wymieniany uszczelniacz wału. Czy można to zrobić bez spuszczania oleju ze skrzyni lub ASO mogło zalać z powrotem skrzynię starym olejem?

    Pytam ponieważ walczę z odczuwalnym szuraniem na V i VI biegu które odzywa się tylko przy hamowaniu silnikiem. Pomysł na początek (najmniej kosztowny): być może jest za mało oleju w skrzyni, może warto byłoby go wymienić - tym bardziej że mam naklepane 250tys km Z historii serwisowania widzę że aso nigdy nie wymieniało oleju w skrzyni ale ostatnio grzebali coś przy uszczelniaczu wału. Z tym że w wykazie materiałów oleju do skrzyni nie ma :/

    Komentarz

    • zadariusz1
      Rider
      • 2011
      • 543
      • Octavia III (5E3)
      • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

      #3
      Uszczelniacz wału jest na silniku pod kołem zamachowym, skrzynia jest wyjmowana, ale nikt z niej nie spuszcza oleju, bo nie ma takiej potrzeby, skrzynia idzie na bok, a wyjmują uszczelniacz na silniku

      Komentarz

      • kadmar
        Ambiente
        • 2013
        • 210
        • Octavia III combi (5E5)
        • CRMB 2.0 TDI 150 KM

        #4
        ha no i super, dzięki za wyjaśnienie

        Komentarz

        Pracuję...